نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پایان فرهاد مجیدی در استقلال؟| مدیران آبی‌ها به دنبال جانشین!

  • کد خبر: ۸۱۵۹۷
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
پایان فرهاد مجیدی در استقلال؟| مدیران آبی‌ها به دنبال جانشین!
به دنبال حکمی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه فرهاد مجیدی صادر کرده به نظر می‌رسد پایان این مربی را با استقلال باید اعلام کرد. البته باشگاه استقلال هنوز واکنشی به این ماجرا نشان نداده است و احتمال فرجام خواهی وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از امارات مشغول انجام تمرینات استقلال است، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب و شوک برانگیز، بدون اینکه توضیحات واضحی را بیان کند از محرومیتاو پرده برداشته است. در حکمی که از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آمده، می‌خوانیم: فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

دراین حکم هیچ اشاره‌ای به دلیل محرومیت فرهاد مجیدی نشده است. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال معمولا توضیحاتی دراین خصوص ارائه می‌کند، اما در حکمی که به تازگی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، هیچ توضیح اضافه‌ای درباره دلیل یا دلایل محرومیت فرهاد مجیدی به رسانه‌ها داده نشده است.

با توجه به این محرومیت، باشگاه استقلال ابتدا باید اقداماتی را درراستای بخشودگی سرمربی‌اش انجام دهد تا بتواند در لیگ بیستم از وجود این مربی بهره بگیرد، اما چنانچه باشگاه استقلال موفق به شکستن رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نشود، بعید است که همکاری مجیدی با استقلال تداوم یابد و به احتمال زیاد سرمربی استقلال تغییر خواهد کرد.

دراین باره به زودی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال موضع گیری خواهند کرد. مهدی پاشازاده هم می‌تواند پیرامون این ماجرا توضیحاتی بدهد. باید دید که سرنوشت باشگاه استقلال چه خواهد شد و آیا در برهه حساس کنونی که همگان انتظار آماده سازی استقلال برای لیگ بیست و یکم را دارند سرمربی جدید برمسند کار قرار خواهد گرفت یا اینکه رای می‌شکند یا تعلیق می‌شود وهر اتفاق دیگری.

به نظر می‌رسد طی روز‌های آتی بتوان آشکار‌تر درباره این ماجرا به بحث نشست. شاید هم مجیدی خبر از محرومیتش داشته که حاضر به حضور در نشست با مهدی پاشازاده نشده است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->